08 ianuarie, 2010

ceaiul de ..dimineata tarziu


M-am trezit la 13.00. apoi la 14.30. apoi la 15.00 si am hotarat ca dupa ce mi-am pierdut o noapte intreaga, merit sa dorm macar pana la 16.30. E intuneric  afara. Si in camera la fel. EA s-a trezit cu cateva minute mai devreme si profita cat mai are timp de laptoul care-i apartine in totalitatea dar care ma place pe mine mai mult ( incerc sa o pacalesc). M-am pisat si mi-am facut o cafea. Am scos capul pe geam cu tigara-n gura. E zapada peste tot. In gradina sunt urmele individului de-aznoapte care incerca sa priveasca in living-ul nostru si ale cainelui care s-o rahatit bine merci in cel mai curat colt pe care l-a gasit. Ma simt vinovat fata de studentii care trec prin fata mea. Isi dau seama ca sunt proaspat trezit , pe cand bietii de ei au cascat ochii pe la 14.00 cand le-a mai trecut mahmureala. Ei ma invidiaza ca nu dau semne de durere de cap, eu ii urasc ca au mai prins cateva minute de lumina in tara asta mereu innorata. Mancam supa facuta aseara de EA. Piper si boia iute... asta o sa usture mai incolo. Eu scriu, EA spala vasele. Acum sunt un “scriitor” adevarat, imi permit sa pierd timpul, imi permit sa nu am bani, imi permit sa trag chiulul de la gatit, desi azi trebuia sa fie randul meu. Ne bate gandul sa ne mutam in Canada, sunt cu 5 ore in urma  fata de noi, daca ne grabim, mai prindem ceva din ziua de azi.  A scos rufele din masina. M-am oferit sa o ajut, dar m-a refuzat bucuroasa vazand ca scriu. Mai rau o sa fie cand o sa citeasca.... “Romanul” asteapta de doi anisori sa fie terminat, iar eu imi irosesc cele cateva ganduri pe un amarat de blog, care oricum nu o s-o mai duca mult. Are deja o zi, ar trebui sa sarbatorim. Lasa ca daca ajunge la o saptamana, luam un vin rosu. D-ala de la OMCO Shop....”Alpa”, italienesc...dintr-un magazin de arabi, intr-o tara putred de englezeasca. Am treaba, trebuie sa gasesc o companie mare, cu salarii mari, cu predispozitie pentru tineri tampiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu