08 ianuarie, 2010

Un e-mail, doua e-mail-uri


Pro Cinema difuzeaza "Trois Couleurs" - Kieslowski in ordinea gresita. "Lasa iubita ca le trimit un mail sa le zic cat sunt de inculti!" Urmarim documentarul din 2009, "Home". Genial. Adevaruri care-ti fac parul maciuca de "2012" ori mai mult decat filmul mentionat "subliminal" prin "ghilimelele" de care nu pot sa scap cand scriu... "Lasa iubita ca le trimitem un mail sa-i felicitam si sa le spunem ca pe noi ne-au convins : bem mai putina apa ca in zece ani ramanem fara." Citim un blog cretinoid al unui flacau din Bucuresti. "Iubita, diseara ii trimitem un mail si ii spunem sa mai treaca pe la scoala." Familia asteapta un semn de viata din Anglia asta atat de gri. "Nu-ti fa griji iubita, ii scriu un mail lu' sora-mea mai incolo." 

N-am mai scris nimic, niciun mail, nimanui...dar bine ca mi-am facut blog.

Cand imi afiseaza "Inbox(1)", am doua variante : prima - cineva incearca sa-mi vanda cartela SIM de 5 lire cu numar si vise cum ca as strange 1000 de prieteni; iar cea de-a doua - cineva a mai postat un comment la reteta mea de "Castraveti reci, dar murati umpluti cu Cremvusti fierti."

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu