09 ianuarie, 2010

Un om ciudat


Azi am fost foarte ciudat. Am ascultat cateva piese... de exemplu, "Ciocarlia" lui Zamfir si "Wish you were here"- Bliss si am adormit si am visat o animatie cu un grup de studenti la muzica ( imbracati ca pe vremea lui Hercules ) care s-au dus la tara. Au improvizat pe un deal un cort mare si o scena cu lumini inauntru si au inceput sa repete fiecare la instrumente piesa "Ciocarlia" si s-a lasat seara si toti oamenii din satele din prejurul dealului au urcat si s-au strans in jurul cortului si inauntru sa-i priveasca pe studenti in lumina reflectoarelor. Apoi am visat un om batran care a cantat toata viata lui intr-un bar de jazz (cam ca Louis Armstrong ) mutandu-se intr-o cabanuta din padure in varful muntelui. Pe muntele opus se afla un grup de manastiri de calugari care cantau melodii de genul "Enigma". Intr-o noapte batranul cantaret a inceput sa cante, apasat de singuratate si regrete. Vocea lui rasuna in toata salbaticia pana urechile calugarilor care au ramas tacuti privind spre cer. 

Sunt bolnav. Cred ca am racit umbland dimineata prin zapada. 

Peste 20 de ani, noaptea intr-un post de radio vechi din Romania, voi pune piesa demult uitata pana atunci, "N-ai fost acolo" - B.U.G. Mafia, privind la paharul de gin gol cu lamaia uscata in el,  amintindu-mi de vremea cand scriam din casa asta englezeasca. 

Tremur. Iubita mea mi-a adus kiwi cu zahar. A zis ca face bine la raceala si ca o sa-mi treaca si o sa putem merge maine in oras sa mancam inghetata, ca sa mai prind putina culoare in obraji, ca acum sunt prea palid. 

O sa creez o animatie in care un personaj cade de pe o litera minuscula pe alta din miliardele care plutesc, iar pe fiecare litera sta cate o fractiune de secunda, timp in care trec cate 5 ani peste el. 

Scriu de nebun, de pofta, si am uitat sa-i las kiwi si EI. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu