13 ianuarie, 2010

M-am lasat de fumat? E o intrebare.


Nu mai stiu nimic. Ma simt ....schimbat. In urma cu 5, 6 ani eram un copkil cu parul mare si cret, care scria si regiza piese de teatru. Imi imaginam ca am probleme, ca sunt deprimat, ca viata mea se indreapta spre nicaieri. Imi permiteam sa gandesc fara nicio jena pt ca nu imi faceam griji ca cineva ma va citi si ma va critica exagerat de rautacios. Eram eu, oricat de pueril as fi fost. Nici macar nu pot sa privesc in trecut si sa ma vad asa cum obisnuiam sa fiu.

Imi place a dracu’ de mult “ideea” de eu.

Habar n-aveam cine sunt, dar totusi eram atat de multumit de mine, de viata mea. Acum 4 ani de zile imi spunea cineva sa am grija sa nu ma pierd. M-am pierdut de mult.

N-am mai scris cu adevarat de 3 ani. “Lectia de zbor”, “Copilul de plastic”, “De amoru’ artei”, “9 si un pic”. Atat. Cu ce sa mai ies in lume, ce mai am de oferit? Daca nu ma laud eu, nu ma lauda nimeni. Vreo 3 anisori de radio-televiziune in care m-am ales cu niste numere de telefon de la diversi indivizi.

De 5 luni sunt in Anglia. N-am reusit. Am mai corupt-o si pe EA. Suntem doi nebuni indragostiti, doi indragostiti nebuneste.

Oamenii astia sunt niste idioti. Habar n-au sa traiasca, stiu doar sa mearga prin cluburi si sa bea.

Am fost invitati la un vernisaj. O expozitie care nu mi-a spus nimic altceva decat ca aici viata si arta au total alte coordonate.

De revelion am petrecut cu ei, englezii. S-au uitat la televizor la artificii si abea mai tarziu am reusit sa-i conving sa iesim in strada sa facem si noi, ceva, orice, decat sa stam pe fotolii sa discutam politica.

Am rugat pe cineva sa ne aduca un cartus de tigari. EA s-a lasat de fumat de pe 1 ( bravo iubita, chiar apreciez), deci mai multe pt mine. Tocmai am ramas fara. S-a dus si ultimul Pall Mall. S-a dus si ultima gura de gin cumparat de Ionela B.

Ieri am hotarat ca o sa continuam sa luptam, impreuna, cat putem. Ne e dor de casa, dar ne sperie teribil faptul ca nu o sa putem sa ducem la bun sfarsit proiectul “While you were driving” (sau cum ar fi trebuit sa se cheme) fara banii de-aici.

Iar s-a facut seara, iar nu o sa dorm, iar o sa fie frig si urat afara maine , iar o sa ne dezamageasca cineva, iar o sa dezamagim pe cineva, iar n-o sa fim acasa, iar o sa am chef sa fumez, iar o sa ne intristam. Nu mai scriu nimic acum.

http://www.youtube.com/watch?v=OtxCnpXv29s

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu