16 ianuarie, 2010

Un ursulet, doi ursuleti, vine primavara, acasa, vara, publicam cartea, ne iubim.

Ne-am cunoscut de curand. Era, normal, seara, asa cum ii sta bine unui moment de genul. Iesise cu sora mea ( fosta ei colega de liceu) si cu fratele meu mai mare la un suc, gin, bere, ce-o fi fost nu mai stiu. Eu, iesisem singur, de la munca. Ea era bine dispusa, eu eram obosit.  Ea a facut o gluma legata de un caine, eu am continuat-o cu ceva legat de o catea. Teoretic ne stiam de vreo 4 anisori, practic, era prima data cand ne auzeam unul pe altul vorbind.  Am plecat in doua directii diferite. M-am gandit toata seara la ea. Ne-am revazut a doua zi, cu totii, in Fifi. Doua mese unite,  o mana de prieteni, un pahar, maxim vreo cinci, cateva intepaturi reciproce, zambete. Nu s-a uitat la mine cand a plecat in directia opusa. Dupa inca doua seri, ma astepta in fata teatrului. Sala mica, piesa ieftina, o ora in care mi-am facut curaj sa intind mana spre ea.  “Festival 39”, Bvd-ul Muresenilor, rasete, pareri, directii opuse, mesaje. Mesaje, un ursulet, fratele meu, sora mea, “Paris Panam”, bere, gin. Doar noi doi. Piata Sfatului, Republicii, cartofi de la Mc cu multa sare, cafea de la Modarom, intuneric, ploaie. Noaptea tarziu. Doua taxiuri diferite...nu inainte de a INCERCA primul nostru sarut. Am inceput sa radem in hohote, pe rand, inainte de a reusi sa ne atingem buzele. Gata. A devenit EA. Mesaje, intalniri, minciuni, alte rasete, prima promisiune facuta pe-un servetel, un sarut lung cat o noapte. Fotografii in gara, pierdut vremea prin autobuze, urmarit babe la posta. Craciunul. Tren. Cluj. Revelion. Tren. Planuri. Parul tuns scurt, radio, fusta neagra, trandafiri, acum are 23 de ani. Certuri. Prima despartire. Alte minciuni. Rasete, examene, frig, priviri pline de pasiune. Am facut 21 de ani. Expozitii de pictura, nopti la mine in balcon, cafea la modarom. Snowboarding.  Paste (a se citi “Sfintele Sarbatori de Pasti”, nu mancare italiana). Dacie Nova. Lacurile de la Codlea. Sora, frate, Recea, cealalta sora, condus noaptea cu viteza. Vara. Poza cu Florin Piersic. Dacie Logan, un drum ratacit de tara, 6 dimineata, Cluj, pensiune, seara de gala, vin rosu, conferinta. Firma noastra, planuri, idei, impartit fluturase. Mesaje, facturi, tigari, bere la bidon, vin, gin, Fifi la greu, Graft. Imbratisari, incurajari, Anglia. Prima “noastra” casuta. Job-uri. Vise. Dezamagiri. . Craciun, cina superba, EA e superba. Gin, vin, tigari, vesti proaste. Fotografii in studio. Revelion. Alte planuri. Si mai multe dezamagiri. Probleme. Telefoane. Messenger. E ora 03.30. ( 05.30). Blog.

p.s.:   mai poftiti pe la noi, data viitoare o sa invatam despre viitor.

1. Mai poftim ...cu placere :)

2. awww ce dragut! sunteti atat de perfecti impreuna :D keep up the good work, poate va vizitez la vara :D

3. Romania, nervi, vesti, panica, schimbari de planuri, depresii, frica, o mana de prieteni, acuze, neputinta, mutat impreuna ( a doua noastra "casuta"), biblioteca, living+dormitor in aceasi camera, planuri in 3,putin de roman, ganduri pentru asociatie, facturi, chirie, iar cartofi si pui, cununie, Cartisoara, Daria Alma, bucurie, emotie, iubire, lipsuri si chipsuri, cateva filme, plans de copilas in noapte, planuri de botez, Ione B, azi Kent primit cadou si Sangria, ora 23..tu dormi pe canapea, fetita in patut..nu sunt trista..VA IUBESC!